جرم گیری با ایرفلو: روش های تمیز کردن دندان

فهرست مطالب

در طول معاینات شش ماه یک بار دندان ها توسط دندانپزشک، دندان ها از نظر وجود پوسیدگی ارزیابی شده و دندان ها جرم گیری می شود. معاینات شش ماهه و جرم گیری از بروز مشکلات پیچیده برای دندان پیشگیری می کن«د. جرم گیری با ایرفلو یکی از این روش هاست.

روش های تمیز کردن دندان:

تمیز کردن دندان از بقایای پلاک و جرم به روش های مختلفی انجام می شود.

اسکیلینگ دندان:

روشی است برای حذف کلکولوس و تارتار از روی دندان. حذف این پلاک سخت شده تنها به دست دندانپزشک امکان پذیر است. از این روش بیشتر برای درمان بیماری های پریودنتال استفاده می شود. حذف پلاک و تارتار به بهبود التهاب لثه کمک می کند و از پیچیده شدن شرایط بیماری جلوگیری می کند.

پالیش دندان:

این روش به طور معمول پس از اسکیلینگ دندان و برای حذف پلاک و لکه از روی دندان انجام می شود. هدف از انجام این روش، صاف کردن سطح دندان است تا چسبیدن پلاک و بقایای مواد غذایی به آن دشوارتر شود.

جرم گیری دندان:

در این بسته درمانی، هر دو روش اسکیلینگ و پالیش با هم بر روی دندان انجام می شود.

انواع تمیز کردن دندان:

به طور عمده دو روش معمول جرم گیری عبارتند از:

  • روش های معمول اسکیلینگ و پالیش دندان
  • جرم گیری با ایرفلو

جرم گیری با ایرفلو:

جرم گیری با ایرفلو روشی انقلابی و بسیار سریع تر در تمیز کردن دندان است. این سیستم با ترکیب هوا، آب، کریستال بی کربنات سدیم و طعم میوه عمل می کند. جریان پر فشار آب/هوا دندان ها را سریع تر و بهتر از روش های سنتی تمیز می کند.

جرم گیری با ایرفلو می تواند لکه ها را از روی دندان پاک کند و معمولا پیش از انجام روش سفید کردن دندان ها توصیه می شود. این روش هیچ گونه دردی در بیمار ایجاد نمی کند و سطح دندان را خراش نمی دهد.

فراموش نکنید که هر شش ماه یک بار برای معاینه و جرم گیری دندان های خود به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورتی که لکه های عمیقی روی دندان شما باشد و حجم جرم و تارتار روی دندان سنگین باشد، توصیه می شود که از هر دو روش تمیز کردن دندان یعنی اسکیلینگ و پالیش به همراه ایرفلو برای تمیز کردن دندان ها استفاده شود. بیمارانی که از حرکات لرزشی دستگاه های پالیش ناراحت می شوند، می توانند به طور انحصاری از این روش استفاده کنند.

منبع:

smilesignature

مطالب مشابه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *