جرم گیری اولتراسونیک: روش کار و مزایا

فهرست مطالب

لبخند مانند یک درب ورودی زیباست و می تواند قضاوت اولیه افراد را در مورد شما شکل دهد. این نوع قضاوت هر چقدر سطحی باشد، به هر حال رخ می دهد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال زیبا کردن لبخند خود هستند. جرم گیری اولتراسونیک یکی از روش های رفع نواقص لبخند است.

جرم گیری اولتراسونیک: روش کار

در یک معاینه روتین دندانپزشکی، دندانپزشک بقایای ریز بین دندان و لثه را بیرون می کشد و می تراشد. این روش برای حذف باکتری ها از دهان ضروری است. تجمع بالای باکتری و پلاک می تواند باعث بروز بیماری لثه، جینجیویت و دیگر بیماری های جدی دهان و دندان و حتی سایر قسمت های بدن شود.

جرم گیری اولتراسونیک شامل استفاده از ابزار به نام اسکیلر اولتراسونیک می شود. این ابزار ارتعاشات اولتراسونیک ایجاد می کند و هر گونه بقایای پلاک و تارتار را از بین دندان ها حذف می کند. موج صوتی که توسط دستگاه تولید می شود به حذف کلکولوس کمک می کند. از سر دستگاه آب می آید تا به پاک کردن بقایای جرم و خنک کردن دستگاه کمک کند.

مزایا:

حساسیت به زمان:

با این همه مشغله در زندگی، هیچ کس دوست ندارد وقت خود را روی صندلی دندانپزشک به هدر دهد. خوشبختانه جرم گیری اولتراسونیک روشی سریع است. با استفاده از این روش دندان های شما با سرعت بیشتری تمیز می شوند و سریع تر از روش های سنتی است.

مقرون به صرفه:

جرم گیری اولتراسونیک یک گزینه مقرون به صرفه است و ارزان تر از گزینه های مشابه است. البته قیمت واقعی درمان به نوع بیمه بیمار و شرایط درمانی وی بستگی دارد.

تاثیر گذاری:

روی این روش می توانید برای پاک کردن لثه حاصل از سیگار کشیدن، قهوه، چای و مواد غذایی رنگدانه دار حساب کنید. به علاوه، این روش تمیز کردن دندان ها برای کاهش ریسک ابتلا به بیماری های لثه موثر است. برخلاف روش جرم گیری دستی، ریسک آسیب به مینای دندان نیز بسیار پایین است.

بدون درد:

نگرانی در مورد حساسیت لثه و دندان پس از هر گونه درمان دندانپزشکی کاملا منطقی است. با این حال، این شکل از درمان آسیبی به شما وارد نمی کند و برای انجام کار به بی حسی موضعی نیازی ندارد.

لبخند زدن از ویژگی های دوست داشتنی انسان است و هیچ کس نباید از آن شرمنده باشد. برای داشتن احساس خوب از این ویژگی انسانی خود، با متخصصان کلینیک دندانپزشکی ما تماس حاصل فرمایید.

منبع:

drmassiah

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *