جوانسازی صورت در دندانپزشکی بدون نیاز به هزینه لیفت صورت:

فهرست مطالب

لیفت صورت از جراحی های رایج در حوزه زیبایی است که برای جوانسازی صورت و گردن به کار می رود. افرادی که دچار افزایش سن در پوست صورت شده اند، به انجام این جراحی علاقه مند هستند. با این حال، در بسیاری از موارد این وضعیت دندان ها و فک است که موجب مسن دیده شدن افراد می شود. وجود مشکلات دهان و دندان، ردیف بودن دندان ها، فقدان دندان، تغییر رنگ دندان ها و دیگر مشکلات لبخند می توانند شما را مسن تر از آنچه در واقع هستید نشان دهند. جوانسازی صورت در دندانپزشکی می تواند نوعی لیفت صورت بدون نیاز به جراحی به شمار رود که سن شما را چندین سال کمتر نشان خواهد داد.

جوانسازی صورت در دندانپزشکی:

متخصصان کلینیک دندانپزشکی یوسف آباد، پس از معاینه وضعیت دندان ها به شما اطلاع می دهند که کدامیک از روش های درمانی می توانند علاوه بر بهبود سلامت دهان و دندان، سن شما را نیز چندین سال جوان تر نشان دهند. در ادامه برخی از این روش ها را معرفی می کنیم:

جایگزین کردن دندان های از دست رفته:

با جایگزینی دندان از دست رفته، از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کنید. کوتاه شدن استخوان فک و تحلیل آن موجب افتادگی عضلات صورت و کوتاه تر دیده شدن فک نسبت به قسمت بالایی صورت می شود. استفاده از روش هایی مانند بریج، ایمپلنت، و دیگر روش های جایگزینی دندان می توانید جای خالی را در دهان خود پر کنید. در عین حال، روش هایی مانند پیوند استخوان می توانند به بازسازی استخوان فک و جلوگیری از تحلیل استخوان کمک کنند.

قرینه سازی لبخند:

اصلاح طول دندان ها، قرینه سازی لثه ها و برطرف کردن لبخند لثه ای از کارهایی است که برای جوانسازی صورت در دندانپزشکی و قرینه کردن صورت انجام می گیرد.

سفید کردن دندان ها:

دندان های سفیدتر ظاهر جوانتری به شما می دهند. با استفاده از روش های مختلف سفید کردن دندان می توانید چندین سال جوان تر به نظر برسید.

اصلاح فک:

روش های متعدد مرتب سازی دندان ها، از جمله انواع روش های ارتودنسی، ونیر، لومینیرز، روکش ها و دیگر روش های دندانپزشکی زیبایی برای اصلاح شکل دندان ها و موقعیت فک به کار می روند. این روش ها به زیبا کردن لبخند بیمار و جوانسازی صورت در دندانپزشکی کمک می کنند.

برای زیباتر شدن نیازی به جراحی زیبایی و کشیدن صورت ندارید. شاید یک ترمیم مختصر در وضعیت دندان ها بتواند ظاهر شما را سال ها جوان تر کند.

منبع:

agourahillsida

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *