قرص نمایانگر پلاک دندان: کمک به بهبود بهداشت دهان

فهرست مطالب

مهم ترین علت پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال، تجمع پلاک روی دندان است. پلاک فیلمی چسبنده و شفاف از مواد غذایی و باکتری است که دائما روی دندان شکل می گیرد. دیدن پلاک دشوار است اما پس از استفاده از قرص نمایانگر پلاک دندان دیگر تشخیص آن کار دشواری نیست.

پلاک چیست؟

برای سلامت دندان ها باید هر روز آنها را مسواک بزنید. در غیر این صورت پلاک روی دندان تجمع می یابد و به تارتار تبدیل می شود. تارتار به پلاک سخت شده ای گفته می شود که برداشتن آن تنها به دست دندانپزشک و با استفاده از جرمگیری تخصصی قابل انجام است.

استفاده از قرص نمایانگر پلاک دندان می تواند به شما در شناسایی نواقص کارتان در مسواک زدن و نخ دندان کشیدن کمک کند. در نتیجه پس از مدتی تکنیک های بهداشت دهان و دندان در شما بهبود می یابد.

قرص نمایانگر پلاک دندان چیست؟

قرص نمایانگر پلاک دندان از رنگ گیاهی بدون ضرری ساخته شده است که در تماس با پلاک دندان آن را قرمز روشن می کند. این قرص را می توانید از هر فروشگاه و داروخانه معتبری تهیه کنید. این محصول در اشکال مختلف از محلول دهانشویه تا نخ دندان نیز عرضه می شود. برای دستیابی به بهترین نتیجه، دستورالعمل پشت بسته بندی را دنبال کنید.

قرص نمایانگر پلاک دندان با کمک به شما در دیدن محل تجمع پلاک دندان زدوده نشده توسط مسواک، به پیشگیری از پوسیدگی دندان و بیماری های پریودنتال کمک می کند. بنابراین می توانید با زدودن پلاک از تبدیل آن به تارتار جلوگیری کنید.

نحوه استفاده:

پس از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، به سادگی قرص را بجوید و آن را در دهان خود قرقره کنید. سپس دهان را با آب بشویید. با استفاده از یک آیینه کوچک دندانپزشکی، دندان های خود را از نظر وجود لکه های قرمز به خصوص در نزدیکی خط لثه بررسی کنید. با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مجدد این نواحی، می توانید از تمیز شدن کامل دندان های خود اطمینان یابید.

استفاده از این روش برای بیماران تحت درمان با ارتودنسی و کودکانی که به تازگی مسواک زدن را آموخته اند، مفید است. با استفاده از این محصول کودک می تواند نقاط ضعف خود را در تکنیک های بهداشت دهان و دندان شناسایی کند و سلامت خود را به نحو چشمگیری ارتقا بخشد.

استفاده از این محصول بی خطر بوده و دارای عوارض جانبی نیست. با این حال، می توانید با دندانپزشک خود برای انتخاب این محصول مشورت کنید.

منبع:

softdental

مطالب مشابه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *