استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی:

فهرست مطالب

یکی از سخت ترین چیزهایی که در مورد استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی احساس می شود، این است که فکر می کنید تنها هستید. همه تصور می کنند دندان مصنوعی فقط برای افراد مسن است و احتمالا هیچ یک از دوستانتان دچار این وضعیت نیستند.

اما شما تنها نیستید. دلایل زیادی برای استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی وجود دارد، که عبارتند از عوارض مادرزادی، بیماری، عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی، تصادفات رانندگی و غیره. اگر با دندانپزشک خود صحبت کنید، متوجه خواهید شد که وی با افراد زیادی در این شرایط رو به رو شده است.

استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی:

مطمئن شوید که این تصمیم درستی است:

زمانی از دندان مصنوعی استفاده کنید که برای سلامت و خوشحالی شما لازم است نه برای اینکه آسان ترین روش ممکن است.

تصمیم به استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی چیزی است که بقیه زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مطمئن شوید که این انتخاب درست است. برخی از افراد دندان مصنوعی را انتخاب می کنند زیرا تصور می کنند این کار راحت تر از ادامه مراقبت های بهداشتی از دندان طبیعی است. اما در هر حال، چه از دندان مصنوعی استفاده کنید یا تصمیم بگیرید که دندان های طبیعی خود را حفظ کنید، باید بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید.

با چند دندانپزشک در مورد گزینه های پیش روی خود صحبت کنید تا مزایای استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی را با حفظ دندان طبیعی خود مقایسه کنید.

به تصمیم خود اعتماد داشته باشید:

طبیعی است که انسان تصمیمات خود را مورد شک قرار می دهد. شک به این تصمیم می تواند احساس بدی به شما در مورد استفاده از دندان مصنوعی بدهد. با بررسی تمام جوانب از تصمیم گیری احساسی خودداری کنید.

خرج کردن برای دریافت پروتزهای با کیفیت:

برای جوانان، ظاهر دندان مصنوعی می تواند مشکل ساز باشد. دندان مصنوعی های سنتی می توانند شما را مسن تر جلوه دهند. بهتر است پول خود را برای دریافت پروتزی هزینه کنید که تناسب بهتری با فک شما دارد و ظاهر طبیعی تری دارد. بدین ترتیب اعتماد به نفس شما در زندگی اجتماعی دچار آسیب نخواهد شد.

تمرین کنید:

حتی با بهترین پروتز دندان مصنوعی نیز باید زمانی بگذرد تا به آن عادت کنید. حرف زدن و غذا خوردن با پروتز در اولین هفته ها می تواند به یک چالش تبدیل شود. حرف زدن را با کسی که به وی اعتماد دارید تمرین کنید. اگر به کسی اعتماد ندارید، از آیینه کمک بگیرید.

عادت کردن به دندان مصنوعی زمان می برد. استفاده از دندان مصنوعی در دوران جوانی می تواند با کمی افسردگی همراه شود. به خود زمان بدهید تا این دوره بگذرد.

منبع:

foydentures

مطالب مشابه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *