توصیه هایی برای سریع انجام شدن معاینه دندانپزشکی:

فهرست مطالب

گاهی شلوغ بودن برنامه های کاری به شما این اجازه را نمی دهد که ساعت های زیادی را در مطب دندانپزشک به انتظار بمانید. برخی از افراد نیز به قدری از محیط دندانپزشکی می ترسند که می خواهند هر چه سریع تر از آنجا بیرون بیایند. اما اهمیت انجام معاینات شش ماه یک بار دندانپزشکی چیزی بالاتر از همه این مشغولیات و ترس هاست. با وجودی که نمی توان از جلسه درمانی فرار کرد، اما با انجام توصیه هایی برای سریع انجام شدن معاینه دندانپزشکی می توانید زودتر از آنجا بیرون بیایید.

توصیه هایی برای سریع انجام شدن معاینه دندانپزشکی:

زودتر برسید:

به موقع رسیدن به مطب دندانپزشک اهمیت زیادی دارد. اما اگر کمی زودتر برسید ممکن است متوجه شوید که دندانپزشک آماده است و منتظر دیدن شما بوده است. البته این مورد همیشه تضمین نمی شود و ممکن است مجبور شوید صبر کنید. اما در عوض تمام کارکنان از خوش قول بودن شما خوشحال خواهند شد.

اوراق را از قبل پر کنید:

از کلینیک در مورد اوراق و مدارک مورد نیاز سوال کنید. از آنها بخواهید در صورت نیاز به پر کردن فرم، آن را برای شما ایمیل کنند. پر کردن اوراق از قبل باعث سریع تر انجام شدن جلسه معاینه می شود.

دفترچه بیمه خود را از قبل آماده کنید:

تمام مدارک، عکس ها و دفترچه بیمه خود را در دسترس نگه دارید تا در صورت لزوم آنها را سریع پیدا کنید.

اولین نوبت باشید:

گاهی موردهای اورژانس و طول کشیدن درمان افراد قبلی، باعث انتظار بیش از حد شما می شود. کادر درمانی نمی توانند سریع به شما رسیدگی کنند و باید مدت زمان بیشتری را در انتظار بمانید. اما اگر اولین نوبت در روز را دریافت کنید، می توانید مطمئن باشید که کسی پیش از شما نیست که موجب در تاخیر در درمان شما شود.

نیازهای خود را بشناسید:

اگر می دانید که باید دندان خود را پر کنید، اما تنها برای معاینه وقت بگیرید، تمام برنامه های دندانپزشک خود را به هم می ریزید. در عین حال، ممکن است به دلیل فشار زمانی به کادر درمان، روند درمانی شما به خوبی انجام نشود. بنابراین نیازهای خود را به روشنی با پذیرش در میان بگذارید. اگر در مورد زمان یا جزئیات درمان شک کرده اید، از تماس مجدد و بررسی موارد خجالت نکشید.

تیم درمانی درست را انتخاب کنید:

اگر واقعا زمان برای شما در اولویت قرار دارد، بهتر است یک تیم درمانی با تجربه را انتخاب کنید. به صورت یک قانون کلی، هر چه تیم درمان تجربه بیشتری داشته باشند، بدون قربانی شدن کیفیت، سریع تر می توانند خدمات درمانی را برای شما انجام دهند.

با رعایت توصیه هایی برای سریع انجام شدن معاینه دندانپزشکی می توانید به نحو چشم گیری در وقت خود صرفه جویی کنید. در عین حال، با انجام این موارد از بروز اتفاقات ناخواسته ای که می توانند اضطراب شما را افزایش دهند پیشگیری می کنید.

منبع:

mainstreetdentalclinics

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *