مزایای جرم گیری با ایرفلو در دندانپرشکی

فهرست مطالب

فناوری های جدید نحوه زندگی ما را تغییر داده اند و دندانپزشکی از این امر مستثنا نیست. این روش دندان ها را با ترکیبی از آب، هوای فشرده و ذرات پودر تمیز می کند. این روش بسیار مؤثرتر از شیوه های سنتی جرم گیری است. مزایای جرم گیری با ایرفلو چیزی بیشتر از صرفه جویی در زمان است.

مزایای جرم گیری با ایرفلو:

تمیز کردن بهتر:

فشار قدرتمند اما کنترل شده آب، هوا و پودر نه تنها تمام سطوح دندان را از پلاک، لکه و بقایای مواد غذایی تمیز می کند، بلکه به پاکت هایی با عمق 5 میلی متر نیز نفوذ می کند. این روش بسیار موثرتر از روش های درمانی سنتی برای درمان بیماری های پریودنتال است.

بهبود راحتی بیمار:

هر کسی که قبلا زیر دست یک دندانپزشک بوده و از ابزار مخصوص برای تمیز کردن زیر لثه های وی استفاده شده است، تایید می کند که جرم گیری با ایرفلو بدون درد، سریع و غیر تهاجمی است. حتی دسترسی به پاکت های عمیق نیز بدون وارد شدن آسیب و درد انجام می گیرد. این روش هیچ گونه گرما یا لرزشی ایجاد نمی کند. پودر مورد استفاده در این روش مطبوع و طعم دار است و بهتر از خمیرهای سنتی عمل می کند. طعم های مختلفی برای استفاده در این روش ابداع شده است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

کاهش حساسیت دندان:

کاهش حساسیت دندان یکی از مزایای جرم گیری با ایرفلو است. این امر نه تنها به دلیل فقدان تماس مستقیم ابزار و فقدان گرما و لرزش است، بلکه میکرو ذرات پودر مورد استفاده در این روش به خوبی سطوح دندان را پوشش می دهند و از حساسیت دندان می کاهند. این روش می تواند موجب تحریک جذب مواد معدنی توسط دندان آسیب دیده نیز شود.

تمیز کردن سریع تر:

مطالعات نشان داده اند که جرم گیری با ایرفلو سه برابر سریع تر از روش های سنتی است. این امر بدین معنی است که زمان کمتری باید روی صندلی دندانپزشک بنشینید. این روش سایندگی کمتری دارد و در نتیجه موجب وارد شدن آسیب به دندان نمی شود. هر جایی از دندان که دارای پوسیدگی جزئی باشد، بدون نیاز به مته شدن، از روی سطح سالم دندان برداشته می شود.

ایده آل قبل از ارتودنسی:

پیش از روش هایی مانند باندینگ، سیلانت و ارتودنسی باید دندان به صورت 100 درصد عاری از باکتری و پلاک شود. بهبود کارکرد مواد مورد استفاده از باندینگ و سیلانت برای اتصال به دندان یکی از مزایای جرم گیری با ایرفلو است.

منبع:

thedentalgeek

مطالب مشابه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *