مزایای مسواک برقی: سهولت در تمیز کردن دندان

فهرست مطالب

آیا از مسواک برقی استفاده می کنید؟ اگر نه، پس منتظر چی هستید؟ اگر در مورد استفاده از مسواک برقی تردید دارید، این مطلب به کمک شما می آید. با اطلاع از مزایای مسواک برقی بهتر می توانی در این مورد تصمیم گیری کنید.

مزایای مسواک برقی:

مسواک برقی دندان، لثه و زبان شما را سالم و تمیزتر نگه می دارد:

همه ما از کودکی مسواک زدن را فراگرفته ایم. اما با وجود تمام تلاش هایمان، ممکن است کاملا در تمیز کردن دندان ها موفق نبوده باشیم. این امر بدین دلیل است که برس های مسواک های دستی نمی توانند به فضای بین دندان ها برای رفع پلاک و تارتار دسترسی پیدا کنند.

چرخش سر مسواک برقی به دلیل ترکیب حرکت و فشار مساوی از سوی برس ها امکان تمیز کردن نقاط دورتر دندان را فراهم می کند. فشار مساوی از مزایای مسواک برقی است. زیرا این فشار در مسواک های دستی به صورت نامساوی در دو طرف صورت انجام می شود. برای مثال یک فرد راست دست سمت چپ دهان خود را بهتر از سمت راست تمیز می کند.

مسواک برقی امکان تمیز کردن طولانی تر دندان ها را فراهم می کند:

اگر دهان را به چهار بخش تقسیم کنیم، بسیاری از مسواک های برقی بر اساس زمان مساوی برای هر بخش تنظیم شده اند. بنابراین تمیز کردن دندان طولانی تر، دقیق تر و تمیز تر انجام می شود.

کودکان مهمترین ذی نفع در استفاده از مسواک های برقی هستند. بسیاری از کودکان مسواک می زنند، اما نمی توانند به خوبی مواد غذایی را از بین دندان های خود بیرون بکشند. این امر به خصوص در مورد کودکانی که از ارتودنسی استفاده می کنند اهمیت بیشتری پیدا می کند. با استفاده از مسواک برقی می توانید از تمیز بودن دندان های کودک خود مطمئن باشید.

مسواک برقی کار را برای شما انجام می دهد:

برخی از افراد در انجام کارهای دستی دچار اشکال هستند. برای مثال مسواک زدن برای افراد مسن یا دچار درد مچ دست دشوار است. از آنجا که در استفاده از مسواک برقی به حرکت دادن دست نیازی نیست، بنابراین کار برای فرد بسیار راحت تر می شود.

مسواک برقی یک راه عالی برای مبارزه با بیماری های لثه است:

مسواک برقی یک ابزار عالی در مبارزه با بیماری لثه و جینجیویت است. چگونه؟ مسواک برقی بهتر از مسواک دستی به نواحی دشوار دهان دسترسی پیدا می کند. در نتیجه پلاک و باکتری ها باعث التهاب لثه نخواهند شد.

با استفاده از مسواک برقی می توانید با نفس بد بو مبارزه کنید:

نفس بد بو یکی از علائم گیر کردن مواد غذایی و پلاک بین دندان ها و زیر خط لثه است. یک مسواک برقی و نخ دندان در همراهی با هم می توانند در حذف مواد غذایی از دهان و دندان به کمک شما بیایند.

منبع:

bluebackdental

مطالب مشابه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *