آدامس سفید کننده دندان: آیا واقعیت دارد؟

فهرست مطالب

همه دندان های سفیدتری می خواهند، اما عده کمی به دنبال روش های صحیح و موثر می روند. به همین دلیل است که تبلیغات روش های ساده و سریع برای ما جذاب است. از محصولاتی مانند نوار چسب سفید کننده و قلم سفید کننده دندان که بگذریم، به تبلیغ جدیدی در بازار می رسیم: آدامس سفید کننده دندان.

برخی از برندهای تولید کننده آدامس سفید کننده دندان ادعا می کنند که نتایج آن در کمتر از 4 هفته قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین، در نظر خریدار این معامله به ازای خرید چند بسته آدامس سودآور می رسد. به خصوص اگر آن را با قیمت های بالای سفید کردن دندان در مطب دندانپزشک مقایسه کنید، این ایده جذاب تر هم به نظر می رسد. اما آیا واقعا این ادعا واقعیت دارد؟

آدامس سفید کننده دندان چگونه کار می کند؟

با وجود تبلیغات وسیع مبنی بر اثربخشی، اما چند خط نوشته شده روی بسته بندی چیز دیگری می گویند. برای مثال، روی بسته بندی یکی از این محصولات نوشته شده است که برای مشاهده نتایج مطلوب، باید روزی 5 آدامس هر بار به مدت 12 دقیقه جویده شود. نتایج در 12 هفته قابل مشاهده خواهند بود. در این صورت باید 420 آدامس بخرید، اما حتی شرکت اعلام نکرده است که نتایج چقدر متفاوت خواهند بود.

اگر می گویید که برای شما فرقی نمی کند و به هر حال شما هر روز چند آدامس مصرف می کنید که از این به بعد می تواند آدامس سفید کننده دندان باشد، باید بگوییم که این روش در هر حال به نفع شما و دندان هایتان نخواهد بود.

مواد موجود در این نوع آدامس ها به شدت ساینده هستند. اثربخشی آنها بدین صورت است که با سایش این مواد به سطح دندان، لکه ها به تدریج از روی دندان برداشته می شوند. اما تا زمانی که این اتفاق بیافتد، مینای دندان شما نیز فرسایش خواهد یافت و دندان ها در معرض پوسیدگی قرار خواهند گرفت. این همان نکته ای است که اغلب افراد در موقع خرید آدامس سفید کننده دندان از آن غافل هستند.

اگر به دنبال دندان های سفید تر و زیباتری هستید، پیش از انتخاب هر نوع محصول به دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک بر اساس علت تغییر رنگ دندان، شرایط دندان ها، سایه دلخواه شما، و بودجه مالی روش مناسبی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. شاید روش پیشنهاد شده توسط دندانپزشک گرانتر از خرید چند بسته آدامس باشد، اما می توانید مطمئن باشید که نتایج سریع و قابل توجه خواهند بود و دندانپزشک مراقب مینای دندان شما هست.

منبع:

smilecolumbia

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *